روزنامه «فرهیختگان» به بهانه روز معلم، در گزارشی تاکید کرده که ایران در رتبه ۱۱۲ هزینه‌کرد برای آموزش عمومی است و تنها ۳ درصد GDP خرج آموزش و پرورش می‌شود.

در قسمت‌هایی از این گزارش تاکید شده است: «سرانه دانش‌آموزی در سال ١٤٠٣ حدود ۲۰.۶ میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته ۱۶.۷ درصد رشد داشته است. همچنین سرانه فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی دانش‌آموزان رشد چشمگیری داشته و از ٦٩٠ هزار تومان‌ برای هر دانش‌آموز به یک میلیون و ٣٤٠ هزار تومان در سال ١٤٠٣ رسیده است.»

در ادامه برنامه امروز، تیتری از روزنامه «دنیای اقتصاد» را مرور کردیم. این روزنامه در گزارشی با تیتر «جمعیت خانه‌ندارها» نوشته: «بررسی‌‌‌ها نشان می‌دهد طی دو سال اخیر، معادل نصف خانوارهایی که صاحبخانه نیستند، متقاضی فعال مسکن  دولتی شده‌‌‌اند، یعنی تنها ۲میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار از ۵‌میلیون خانوار متقاضی واجد شرایط اولیه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌‌‌نام و وارد شدن به مسیر پرداخت آورده نقدی، اقدام کرده‌‌‌اند و در فهرست «ثبت‌‌‌نام قطعی» تحت عنوان «متقاضی فعال» قرار گرفته‌‌‌اند.»

چندین روزنامه‌ اصولگرا امروز، یک موضوع واحد را در تیتر یک خود برجسته کردند؛ حمله به بی‌بی‌سی. این روزنامه‌ها محتوا و اسناد منتشر شده در بی‌بی‌سی جهانی درباره نیکا شاکرمی را جعلی خواندند. روزنامه‌های اصلاح‌طلب البته درباره این خبر در صفحه یک خود سکوت کردند.