به گزارش اکوایران ،مهدی اقراریان در جلسه علنی شورا با ابراز تأسف از برخی مطالب غیر اخلاقی و زشت بر روی در و دیوار برخی سرویس های بهداشتی عمومی در سطح شهر، رسیدگی و رفع این مسئله را از اولویت های حفظ بهداشت و سلامت فیزیکی و اخلاقی شهر دانست و گفت: خانواده ها از برخی زشت‌نوشته‌های سرویس‌های بهداشتی عمومی که در معرض دید کودکان و نوجوانان قرار می گیرد؛ نگران هستند. موضوع بهداشت عمومی شهر، با نزدیک شدن فصل گرما، مشکل عمومی بسیاری از مناطق شهر تهران است و در بازدید از مناطق مختلف به چشم می‌خورد موضوع نظافت و بهداشت عمومی اَنهار شهر تهران است.

وی در بیان نمونه ای از مطالبات مردم در این راستا گفت: به عنوان نمونه در بازدید‌های مختلف از منطقه ۸ یا پیش‌تر منطقه ۱۶ یکی از گله‌های مردم مسائلی مربوط به نظافت شهر و انهار است که بسیاری از آنها مدت زمان طولانی است که نظافت نشده و حیوانات موزی مثل حشرات و موش‌ها آن‌جا جمع می‌شوند و هر چه هوا گرم‌تر می‌شود این شرایط بدتر شده که تجمع زباله‌ها باید پاکسازی شده و البته از طرفی فرهنگ‌سازی هم لازم است که اصولا زباله‌ای ریخته نشود.

اقراریان افزود: نکته دیگر با توجه به حرکت تهران به سمت سالمندی و افزایش تعداد سالمندان شهر تهران، بازهم مسئله مدیریت سرویس‌های بهداشتی است که باید متناسب با جمعیت باشد و متاسفانه تعداد زیادی از این سرویس‌ها در ساعات نیاز مردم بسته است.

وی همچنین گفت: یک مسئله دیگر که اتفاقاً در منطقه ۱۶ هم مورد مشاهده قرار گرفته است؛ نوشته‌های روی درودیوار سرویس‌های بهداشتی است که ممکن است برای ما خنده‌دار به نظر برسد اما این مسئله مهمی است که باید در نظافت اماکن شهری مورد توجه باشد. بسیاری از این سرویس‌ها مورد استفاده کودکان و نوجوانان ما است و ما نباید از مطرح کردن این‌گونه مسائل در صحن شورا خجالت بکشیم و مشکلات مردم از هر نوع باید مورد نظارت و تدبیر قرار بگیرد.