او در ادامه با اشاره به اینکه اخباری مبنی بر احداث ۹۵۰ دوربرگردان در شهر تهران به گوش ما رسیده است با بیان اینکه امیدواریم این آمار صحت نداشته باشد یادآور شد: این اتفاق منهای مبحث علمی آن یک فاجعه است و به میزان زیادی درخت جابه‌جا و آسیب خواهند دید؛ در همین پروژه‌های اخیر شهرداری تهران چندین هزار درخت جابجا شده مضافاً بر اینکه اگر همچین ایده‌ای عملی شود خواهیم دید که شهرداری آینده اشجاری که هنوز قطر آنها به ۱۵ سانت نرسیده را جابجا خواهد کرد.

حبیب کاشانی، خزانه‌دار شورای شهر تهران، نیز با اشاره به گزارش این معاونت که در صحن امروز به‌صورت مکتوب به اعضای شورای شهر تهران ارائه شد، در انتقادی مبنی بر اینکه از ظاهر امر اینطور استنباط می‌شود که یک اقداماتی همچون ساخت حوزه علمیه، مسجد، حسینیه و... از سوی این معاونت در حال رخ دادن است که با ماموریت‌های اصلی آن تفاوت دارد.

جعفر تشکری‌ هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، هم گفت: تمام پروژه‌ها فعال است و از این جهت جای تقدیر دارد؛ هرچند ما از روز اول درخواست کردیم که روزشمار برای پروژه‌ها نصب شود، شهردار اعلام کرد که روزشمار نصب نمی‌شود و ماه شمار نصب خواهد شد اما این اقدام انجام نشده و درخواست داریم این سنت احیا شود.