بازاریابی برای صادرات صنایع کوچک
صنایع کوچک حدود 94 درصد از صنایع کشور را تشکیل میدهند. همچنین بر اساس آمارهای منتشر شده حدود 45 درصد از نیروی کار شاغل در بخش صنعت در صنایع کوچک حضور دارند. واحدهای صنعتی کوچک اما آنطور که باید و شاید نتوانستهاند در بازارهای صادراتی حضور داشته باشند.
فرشاد مقیمی، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در این باره به «اکوایران» گفت: به دنبال این هستیم تا زمینه را برای صادرات کالا و خدمات صنایع کوچک فراهم کنیم. ایجاد کنسرسیومهای صادراتی صنایع کوچک از برنامههای جدید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی است.
مقیمی تاکید کرد سازمان تحت مدیریتش از فرصت ایران اکسپو ۲۰۲۴ به منظور فعال کردن بخش صادرات صنایع کوچک استفاده خواهد کرد. بر اساس اعلام مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی، در ایران اکسپو ۲۰۲۴، علاوهبر بازاریابی برای صادرات کالاهای تولید شده، تلاش میکنیم تا خدمات فنی و مهندسی و همچنین خدمات پیمانکاری که توسط واحدهای حاضر در شهرکهای صنعتی عرضه می شوند، را صادر کنیم.
تیتر یک در اکوایران
پربینندهترینها
-
گزارش عجیب وزارت خارجه بایدن: تنها دشمنان آمریکا مرتکب جنایات جنگی میشوند!
-
سیگنال هند به دلار تهران
-
مشهد؛ یک روز پس از سیل مرگبار/ تعداد جانباختگان به 7 نفر رسید
-
پاکسازی در وزارت دفاع روسیه؛ خیانت هستهای متحد بزرگ پوتین؟
-
قیمت گذاری این خودروها آزاد شد / واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟
-
چرا کشورهای جهان به شکل دیوانهواری به دنبال فلز مس هستند؟
-
رسوایی دریایی پنتاگون در دریای سرخ؛ دومین شکست بزرگ کشتیسازی در دو دهه گذشته
-
طرح فروش خودرویی که دیگر تکرار نمی شود / جمع بزرگان بازار خودرو جمع است
-
شی با فرش قرمز از پوتین استقبال کرد